Återblick - 2013/2012

~
Om bara några timmar är 2013 slut och 2014 är här. När det här inlägget publiceras befinner jag mig nog i en stuga någonstans i fjällen och firar nyår med min familj. 
 
När December lider mot sitt slut och det nya året närmar sig börjar jag alltid tänka tillbaka på det gångna året. Gör det du också. Vad har varit bra? Försök hålla kvar det till nästa år. Vad har varit mindre bra? Försök att ändra på det. 
 
Mitt största tips är att vara modig. Ta vara på alla möjligheter som kommer att dyka upp 2014. Våga chansa, våga misslyckas. För även om det låter klyschigt så är det alla misslyckanden vi faktiskt lär oss av. 
 
Mitt nyårslöfte är att jag inte ska vara rädd att våga chansa. Vad är ditt nyårslöfte 2014?
 
 

 
Jag har satt ihop en lista med 5 projekt som jag publicerat här på bloggen under 2012/2013. Dessa är mina favoriter och de jag fått mest användning av. 
 
1 > Halsband Förvaring, av en gammal galge. Den här har hängt på mitt rum sedan jag gjorde den i Mars detta år. Ett snyggt sätt att förvara halsband där de både syns och inte tar mycket plats. LÄNK.

 
2 > No Slip Hangers, fortsätter på ämnet galgar. Här är ett billigt sätt att göra en galge där dina kläder inte glider av. Perfekt för tröjor som är lite för stora för galgar. LÄNK.


3 > Case, mitt glasögonfodral blev så mycket snyggare när jag målade om dem. Mycket bättre än de tråkiga man får av optikern. LÄNK.



4 > Moustache Pillow Cases, jag hade en fas för ett tag sedan där jag var besatt av mustacher. Jag älskar dock de här kuddarna fortfarande. LÄNK.

 
5 > Make-up Remover, av olivolja och aloe vera. Sedan jag gjorde den här i September har jag använt den varje dag för att få bort sminket. Den innehåller bara naturliga ingredienser, är lätt att använda och kostar i princip ingenting. LÄNK.

 
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! Låt oss göra 2014 det bästa året hittils! ♥







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.