DIY - #3 - No Slip Hanger

~
Visst är det irriterande när klädesplagget åker av galgen? Well, i have the solution. 
 
Det finns "Velvet Hangers" att köpa, men det är oftast väldigt svåra att få tag i, och dyra är de också. Så jag tänker visa hur du kan göra dina egna galgar där kläderna inte glider av.
 
 
Jag använde mig av gamla tights som jag klippte till remsor. Du kan använda vilka gamla kläder eller tygbitar som helst för det här projektet.
 
 
Det enda du ska göra med dina tygremsor är att linda dem runt galgen och knyta en knyt när remsan tar slut. Enkelt och snabbt :) 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.