Lite mer om mig

~
Hej på dig och varmt välkommen! Trevligt att du hittade hit. Här hittar du diy-projekt, vegetariska recept, korniga mobilbilder och allt annat som faller mig in att skriva om. 
 


Mitt namn är, som du kanske redan har förstått, Ida. Jag startade min första blogg 2010 och just denna - erikssonida.se har jag haft sedan 2012. En av mina största nöjen är grafisk design och man skulle kunna betrakta den här bloggen som ett utlopp för min kreativitet. Vid sidan av denna plattform har jag också en youtubekanal  där videor dyker upp ibland när en genial idé har slagit till. 

2017 tog jag studenten från min gymnasieskola där jag läste media med inriktning foto och grafiskt. Därefter tog jag ett sabbatsår där jag jobbade innan jag sökte till en universitetsutbildning. Just nu pluggar jag Grafisk Design vid LTU och är därmed bosatt i Luleå.

Jag tycker väldigt mycket om svart kaffe och estetiskt tillfredställande formgivning, helst i kombination med varandra. Jag avskyr hasselnötter och folk som lagar för lite mat när de bjuder på middag. 

Med det sagt hoppas jag att du hittar något som tilltalar dig här. Om det är fallet, följ mig gärna på bloglovin’ för att hålla dig uppdaterad.


För samarbetsförfrågningar eller om du bara känner för att skicka iväg ett mejl till mig: [email protected]

 


Hi! My name is Ida and on this blog you’ll find diy projects, vegetarian recipes, blurry phone pics and anything else I want to write about. I have a huge weak spot for coffee and anything graphic design related. Be sure to check out my youtube channel. I hope you’ll like it here! 

For business inquiries, collaborations or anything else: [email protected]

 



 
 
 







Kommentarer
Harry Styles novellblogg

sv: Nej men tack! :) haha - glad jag blir! xx

2012-07-19 | 00:31:34
BLOG: http://hazzay.blogg.se
Linnéa Thell Jansson

åhh går också estet media, fast första året!!

Svar: Vad kuuuuuul! <3 :)
Ida

2016-01-28 | 20:48:17
BLOG: http://linneajthell.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.