Circle Skirts

~
I princip hela sommaren har jag gått omkring i cirkelkjolar. Och jag tänker inte sluta med dem till vintern, allt som behövs är ett par tjocka leggings att ha under. 
 
Dessa är mina favoriter från Asos.com:
Här hittar du dem: (1) (2) (3) (4)
 

Jag gjorde min egen för ett tag sedan, det enda som är kvar är att fålla upp den nedtill. 
 
 
Psst! Här finns ett inlägg på hur du gör samma hårband som jag bär på bilderna!
 
Vill du också veta hur du kan sy din egen cirkelkjol? Titta på videon nedan.  
 







Kommentarer
Isabelle

Så fin din blev!Jag försökte,men den blev lite för kort,ska helt klart testa att göra fler:)

Svar: Vad roligt att du gjorde en, den blev ju jättebra! Det var ett väldigt fint tyg :)
Om du tycker att den blev för kort kan du ju alltid lägga till lite spets eller något annat material längst ner, bara ett litet tips!
Ida

2013-10-29 | 15:31:13
BLOG: http://fames.se/isabelle

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.