Veckans DIY's (Kuddar)

~
Veckans DIY's kommer att inrikta sig på kuddar. Här har jag tagit två projekt från youtube och tre från bloggar. (Klicka på bilderna för att komma till inäggen/videoklippen)
 
1. Graphic Stencil. Leta upp ett ordspråk eller en sångtext du tycker om och tryck det på en kudde. 
 
 
2. Donut. Supersöt kudde som ser ut som en munk! Jag skulle inte tacka nej till att dekorera mitt rum med den där!
 
 
3. Monogrammed. Samma tjej som gjorde munk-kudden har också gjort de här kuddarna med bokstäver på. 
 
 
4. Harry Potter. AHH! Måste. Göra. Nu. Älskar dom!
 
 
5. Målade kuddar. Det är en svensk tjej som står för denna DIY. Tycker det är ett snyggt sätt att liva upp vilken soffa som helst. 
 
 
På den här bloggen har jag också delat med mig av en DIY på mustasch-kuddar. HÄR kan du läsa det inlägget. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.