Veckans DIY's (Wrapping Ideas)

~
Här tipsar jag om lite olika sätt att slå in julklapparna. 
 
 
 
  1. Använd fingeravtryck som lampor till din ljusslinga. LÄNK.
  2. Slå in dina klappar med svart matt papper och skriv på dem med en vit tuschpenna för att ge intrycket av tavelfärg. LÄNK.
  3. Använd naturen för gratis dekorationer till din klappar. LÄNK.
  4. Tidningspapper i stället för vanligt julpapper, yes please! Billigt och snyggt. 
  5. För korsordsälskaren, snyggt och stilrent. 

På det HÄR Pinterest-kollaget finns ännu fler tips på hur du gör snygga julklappar.
 
Du har väl inte missat min DIY Gift Guide med tips på billiga och personliga julklappar? HÄR hittar du första delen. 
 







Kommentarer
Agnes

Vet du vart man kan hitta svart, matt omslagspapper och vit tuschpenna?

2013-12-17 | 18:27:48

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.