Jag får se mina boys igen!

~
Jag måste skriva det här inlägget. Måste måste måste. Även om ingen annan är intresserad. Mina pojkar har släppt nya grejer och jag ska se deras konsert i år igen! Bara tre veckor kvar?! Snälla tryck play nedan och överväg på nytt vad du gör med ditt liv som inte regelbundet lyssnar på LANY. 
 
 
 
 
TVÅ VIKTIGA DATUM:
5 OKT släpps deras andra album Malibu Nights!
17 OKT har de konsert i Stockholm, jag och Johanna åker dit precis som förra året!
 
Det var helt kaos att få tag på biljetter. Tror de sålde ut på 20 min? När de släpptes hade vi inte bestämt oss om vi skulle åka än så det blev ett superspontant beslut. Först ville jag gråta då det stod att de var slutsålda innan jag hunnit köpa men tillslut lyckades jag knipa 2 biljetter på något övernaturligt sätt? 
 
JAG. ÄR. OBESKRIVLIGT. TAGGAD <3







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.