Här kommer en massa korniga mobilpics

~
Som titeln lyder, här får ni kika på bilder från de senaste veckorna som jag tagit med mobilkameran. Det är tyvärr det enda bildmaterialet jag har.
 
Jag har inte hört av mig på ett tag då det varit fullt ös sedan nolleperioden startade. Har lärt känna en drös med trevliga människor, festat, upptäckt Luleå och haft otroligt roligt. 
 
Jag presenterar för er: Niki som åker rutschkana med stil.
 
Har tagit många promenader runt Gylsaudden, älskar att bo vid kusten igen <3 Vi har också startat igång skola såklart och vardagen kantas med flummiga uppgifter à la konstutbildning varpå alla i klassen är lika förvirrade över vad vi egentligen ska göra :)) 
 
 


Jag har i princip bott i dessa culottes jag beställde hem via Tradera för ett tag sedan. De är perfekta! Har använts till både fest och vardag. 




Jag trodde inte att dagen då jag började bära klackar någonsin skulle komma med nu är den här. Sakta men säkert lär jag mig att utstå smärtan eftersom det är så fint med klack?? Har gosat med en hund som heter Hjalmar :') och utökat min hudvårdskollektion trots tajt studentbudget (konsekvens av att följa Leyglow på Instagram).




Mycket party har det såklart blivit också! Finsittningar, maskerader, nattklubbar och hemmafester. Jag avslutar med en bild på mig där jag bär Daniels fräcka Ozzy-glajjor. 
 
Nu när de första veckorna är avklarade och plugget sätter igång ska jag nog ha tid att vara mer aktiv här. Har saknat att fota med systemkameran och ge tips på recept och produkter. Ska självkart också dela med mig av skolarbeten för alla ni som är intresserade av grafisk design! Vi hörs! 







Kommentarer
Julia HW

Hallå har du bra traderashopping tips du kan dela med dig av?? HUR hittar du alla snygga kläder?!?!

Svar: Jag hade tänkt göra ett inlägg på det faktiskt! Har ett par trix för att hitta godbitarna bland allt skräp ;)
Ida

2018-09-20 | 11:05:05
BLOG: http://juliahellgreen.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.