Två outfits jag fyndade i min garderob

~
Förra veckan tömde jag ut hela min garderob på golvet och spenderade en förmiddag med att prova och rensa kläder. Det resulterade i ett par fynd i form av nya outfits från otippade matchningar av plagg jag redan ägde. Sedan förvandlade jag vardagsrummet till en fotostudio och knäppte några bilder. 



Det är äntligen varmt nog för att börja bära den här fodrade jeansjackan. Tycker den är svår att matcha då den är så oversized. Bäst blir den med bara ben eller tajta byxor enligt mig. 



Solglasögon - ASOS  | Jeansjacka - Pull&Bear | Vit crop top - H&M | Bralette - Bik Bok | Jeanskjol  (som jag klippt kortare) - Lager 157



Sådana här långa tunna trenchcoats är inte riktigt min stil och därför har den här hängt i garderoben med prislappen kvar i över ett år. Inser nu att jag måste matcha med vida byxor om jag ska tycka om den. Ny favoritoutfit som kommer att bäras flitigt i sommar! 

 
Kappa - Lager 157 | Crop Top - H&M | Culottes - Terranova | Converse
 
Uppmanar er alla att dyka ner i era egna garderober och se vilka skatter som finns att hitta. Var inte rädd för att matcha något oväntat, antingen blir det inte bra eller så hittar du en ny favorit! 







Kommentarer
Natalie

men så himla fint!! helt kär i jeanskjolen!

borde faktiskt rensa ur min garderob, fick insikten igår att jag bara roterar mellan typ 4 tröjor och äger ändå då hur många som helst?? haha så onödigt.

Svar: Taaack! Det brukar bli så ju, knäppt när man äger så mycket kläder :)
Ida

2018-05-06 | 23:39:38
BLOG: http://nouw.com/natalieesseen

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.