Persikodoftande puder och drömmascaran

~
Ville tipsa om två produkter jag upptäckt och numera använder varje dag. Länge har jag varit på jakt efter den perfekta mascaran - den som gör fransarna långa och separerade, sitter hela dagen (och helst hela natten) och inte kostar alltför mycket. Låter nästinstill omöjligt eller hur?
 
Men efter lite research klickade jag hem Pandas Dream från TONYMOLY och den är allt för letat efter! Kan vara lite svår att ta bort men med tanke på att den sitter som berget hela dagen är det egentligen inget stort problem. Finns att köpa från Sephora

 
 
Har också börjat använda ett nytt puder från märket Skinfood. Väldigt fint malet och ger en nästan sammetslen hy. Doftar dessutom persika vilket är trevligt. Jag beställde mitt från yesstyle.com. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.