Kolla, jag har nya mobilskal!

~
Jag skaffade nyss en plånbok (en fin röd från Kate Spade, kan visa sen) och med det var det dags att säga hejdå till mitt plånboksskal som jag haft i flera år. Jag begav mig ut i cyber space och letade efter fina mobilskal att klä min allra käraste ägodel med. 



Fastnade för märket Skinnydip  som hade många så kallade "liquid cases" att välja mellan, alltså sånna med paljetter och glitter som rör på sig, så coolt! Som att ha en snöglob på mobilen. Demonstration i gifen nedan.↓





Köpte också ett skal med persikor. Glittrande persikor. Vad mer kan man önska? 



I paketet fanns ett kort med en rabattkod så att jag ska slänga mig över datorn och beställa från dem igen. Det kommer ju inte att hända så varsågod - 10% rabatt om någon av er är sugen på ett nytt mobilskal. 







Kommentarer
natalie

men så himla fina! älskar den med persikor, haha!
köpte ett sådant där glittrigt skal till min mobil för ett tag sedan men det gick sönder på posten:-(

Svar: Åh nej vad sorgligt :(( Är faktiskt lite konstant rädd att skalet ska gå sönder och förstöra mobilen hahah!
Ida

2018-01-27 | 00:18:01
BLOG: http://nouw.com/natalieesseen
Ida - foto & häst

Så snygga skal!! :)

2018-01-30 | 23:07:56
BLOG: http://prinsesc.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.