Mina 6 bästa nagellack

~


När H&M valde att uppdatera hela sin skönhetslinje och deras nya nagellack kom ut slutade jag att köpa nagellack från något annat märke. De här lacken är prisvärda, pigmenterade och enkla att applicera. De sitter kvar länge, har en bred borste och finns i många många nyanser. Jag tänkte visa mina sex favoriter idag. (Det är jättesvårt att fånga rätt nyans på bild, den första bilden gör dem mest rättvisa.)

 
Som ni ser dras jag mot neutrala och varma färger. Shakudo är den enda med glitter, färgen påminner om roséguld. Bare With Me är en mörk, varm nude. Ladybird är den perfekta röda, den ser bra ut med endast ett lager. Rose Umber är min absoluta favorit, är inne på andra flaskan och måste snart köpa en ny igen. Go-To-Greige är en kall gråaktig beige färg. Hors D'âge är en mörk rostig nyans. 
 
/Ladybird/
 

/Rose Umber/

/Go-To-Greige/







Kommentarer
Natalie

ALLTSÅ! ÄLSKAR hur fint du gjorde med alla swatches. så himla fint!!! och sedan, haha där är den, rose umber, favoriten <3<3

Svar: Taack! Ja, där är den haha! <3
Ida

2018-02-11 | 18:05:54
BLOG: http://nouw.com/natalieesseen

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.