Lyssna på dessa

~
 


 
The Neighborhood kommer ut med ett nytt album i mars!! De släppte singeln Void ganska nyligen och jag blev inte besviken, låten bådar gott för den kommande skivan.
 
Bleachers har jag inte hört talas om tidigare men deras musik är precis i min smak - poppig dansig indie typ.
 
Tycker så mycket om Post Malone också? Blir så förvånad då det inte är ofta jag hittar sådant jag gillar på topplistorna. Hans musik är skön att lyssna på, den påminner mig mycket om låtar på mina spotifylistor från två år sedan. Drömde förövrigt att jag hade Post Malone över på tacolunch inatt, han var väldigt trevlig. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.