Gårdagen i mobilbilder

~
Igår var jag ledig hela dagen och jag dokumenterade den i suddiga mobilbilder. Såhär såg den ut. 



Vid halv nio vaknade jag av att ytterdörren öppnades och stängdes till följd av trippande tassar mot hallgolvet. Det var Selma som hade kommit! Jag skulle vara hundvakt hela dagen. Hon rusade uppför trappan, hoppade upp i sängen, borrade in nosen i mitt hår och somnade <3 Världens bästa sätt att börja sin dag?

 
 
Frukosten såg ut såhär. Min nya favorit är att lägga ruccola på mackan. Ruccola är bäst. Varför äta vattnig isbergssallad när man kan äta kryddig ruccola liksom? Har också börjat dricka päronfestis och KAN INTE SLUTA hahah?! Andra är beroende av energidrycker och snus, Ida är beroende av päronfestis. 
 
 


Solen har börjat hitta hit igen, har saknat den så länge. Gick först en kort promenad med hunden och sedan en lång lång promenad själv eftersom Selma vägrar gå och hellre blir släpad i kopplet om promenaden är längre än tjugo minuter, knepig hund. Det var hur som helst magiskt vackert ute, önskar att jag hade tagit med kameran men den här mobilbilden får duga. 

 
 
Resten av dagen spenderade jag framför datorn med diverse ätbara snacks. Jag kollade lite på Netflix, redigerade bilder till bloggen och arbetade på en rad olika projekt som jag inte vågar berätta om än för jag vet inte om det blir nåt av dem. Vi får se. 
 
 
 
 
Det var min onsdag. Nu ska jag koka lite kaffe och plocka ihop grejerna till målarkursen ikväll. Glad torsdag på er, snart är det helg!







Kommentarer
Ellen Gräntz

Äe men vad gosigt detta såg ut! Så mysigt inlägg och verkligen feeling i bilderna! Avis på frullen. Random fråga: Designar du möjligtvis andras bloggar?

Svar: Tack så mycket snälla du! Nej, för tillfället designar jag inte andras bloggar :)
Ida

2018-02-08 | 19:40:05
BLOG: http://ellengrantz.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.