g̶r̶ö̶n̶t̶ rött är skönt

~
Min nya favoritfärg i hela världen är röd. Vet inte om det är för att rött är trendigt.., är rött trendigt? Hur som helst är det min bästa färg just nu och därför gjorde jag en sådan där flat lay nedan  för att visa upp mina favoritgrejer som är just röda. 

 
Baddräkt från New Look, plånbok från Kate Spade, nagellack från H&M i "Lady Bird", anteckningsbok från Leuchttrum1917, solglasögon från ASOS. 
 
Idag är det lördag och jag är ledig hela helgen. Är löjligt glad över att jag hittade mina Sims 3-spel i en låda när jag städade rummet, håller på att installera alla expansionspaket i skrivande stund. Nu vet vi hur jag kommer att spendera resten av helgen (((:







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.