Jag är tre kilo lättare nu

~
Ungefär tjugo cm av mitt hår försvann i onsdags. Innan dess var det drygt ett år sedan jag klippte mig senast. Jag kom till den punkten att jag inte ens orkade borsta håret längre pga att det bara tovade sig efter fem minuter. Så jag klippte av massor. 



Det är ingen jättegrej för mig dock. Har gjort såhär flera gånger: sparat sparat ut håret och BAM ba klippt av allt. Känner mig ca 3 kg lättare. Kan faktiskt dra handen genom håret utan att fastna. Har slutat lämna långa hårstrån efter mig som ett spår. Rekommenderar alla att klippa av sitt hår ju! Bästa känslan! 

 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.