Glitter och sånt

~
För någon vecka sedan fick jag en sådan himla lust att sminka mig. För första gången på flera månader var jag sugen att exprimentera med ögonskuggor och läppstift och glitter och sånt. Det blev varma färger med glitter, mörka läppar och en röd eyeliner som jag gjorde genom att blanda ögonskugga med läppbalsam (fungerade ju!). Sedan filmade jag hela kalaset också för den som vill se processen. 

 

- Produkter jag använde:
. The Ordinary Moroccan Argan Oil
. Cetaphil Facial Moisturizer
. The Ordniary Hyaluronic Acid + B5
. The Ordinary Silicone Primer
. Innisfree No Sebum Primer
. The Ordinary Serum Foundation
. Maybelline Fit Me Concealer
. Skinfood Multi Finish Powder
. The Balm Cabanaboy
. Sleek Highlighting Palette
. Too Faced Shadow Insurance
. Anastasia Brow Powder Duo
. Loreal Brow Artist Plumper
. Makeupstore Microshadow "Carpe Diem"
. NYX "Color Riot" Eyeshadow Palette
. H&M Glitter Dust "Catherine Wheel"
. Tony Moly Pandas Dream Mascara
. NYX Lip Liner "Urban Café"
. Rimmel Kate Lipstick #48







Kommentarer
joré

men åh så snyggt!!! älskar glittret <33

2017-11-26 | 01:12:29
BLOG: http://www.jdfoto.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.