Maj för ett år sedan

~
Det är dags igen! En liten återblick på vad jag gjorde och var jag befann mig för ett år sedan den här tiden. Varje gång jag skriver dessa inlägg och går igenom mitt bildarkiv i mobilen får jag samma två tankar: gud vad snabbt tiden går och vad mycket som har hänt på ett år. 

 
I början av månaden gick 21st Century Heartbeat på repeat hos mig, därav den här lilla teckningen inspirerad av den låten. Det var även vid den här tiden jag var totalt besatt av Supernatural, betade av åtta säsonger på ett par veckor. Screenade också alla spn memes jag kom över. Vilken nörd. Hittade den här selfien och tycker det är intressant hur jag gick all in och sminkade mig såhär flera dagar i veckan medan jag nu för tiden knappt orkar lägga concealer på morgonen, hahah. 


 
Jag gjorde min första tygkasse! Det här spontana projektet kom att bli mitt UF-företag så småningom. Jag screenade en konversation jag hade med Ebba för jag tyckte den var lite småkul. Vi diskuterade vad vi skulle göra och jag höll precis på att skriva "vi kan ha picknick" när hon skickade just precis det. Great minds think alike. Det var dock inte superbra väder så vi flyttade picknicken inomhus, kollade på eurovision och upptäckte tv-serien The Fosters. 
 
 
 
Mot slutet av månaden blev det en tur över dagen till Umeå med Johanna och Ebba. Bilden till vänster är en av mina favoriter nångonsin, det är inte ofta man fångar genuint skratt på bild sådär. Jag hittade ett par hängselbyxor som fick följa med hem tillsammans med en massa nytt smink. När jag kom hem kunde jag inte vänta med att testa sminket, sådär blev resultatet , finfint.
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.