3 helger från mitt mobilarkiv

~
Tre helger från mitt mobilarkiv! Ovanligt händelserika helger bör tilläggas, jag är egentligen en ganska osocial varelse. 
 
 
Valborgsmässoafton-helgen (det var väl nyss var tar tiden vääägen?). Då kom vänner från Storuman hit och vi gick ut och dansade hela fredagskvällen. Här gör vi oss partyfina. Försökte ta en snygg posig bild men som vanligt blir det bara oseriösa bilder i slutändan, ändå dem som är finast tycker jag. 
 
 
På lördagen blev det lugnare, vi gick bara ut för att dricka lite öl och umgås. Här hänger vi i lägenheten och väntar på att klockan ska bli sent. 
 
 
 
Två helger senare kom min lillebror på besök! Han hade beställt klipptid för att bli av med lejonmanen och när jag väntade på att han skulle bli klar hittade jag det här magasinet med sjukt fint omslag. Var tvungen att fota av. Grafisk design at its finest. Jag åt också pizza av torillabröd och det var übergott! Recommend recommend. 
 
 
 
Förra helgen fick jag feeling och plockade fram mina akvarellfärger. Målade av en bild jag fotade i Stockholm när jag var där senast. Att måla stadsmiljö och byggnader är oerhört kul och oerhört svårt fick jag lära mig. 
 
 
På kvällen hamnade vi på en liten ö här i stan. Vi grillade marshmallows och gjorde smores, pratade och försökte hålla elden vid liv. När det blev för kallt åkte vi hem igen och trots att jag vädrade jackan dagen efter försvann aldrig röklukten. 
 
Sådär kan mina helger se ut. Ibland kan de också innehålla endast jobb eller endast Netflix men det är ju schysst det också. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.