Youtuber-tips | Just Subscribed

~
Bara tanken på hur många bra youtubers det finns därute som jag missar ger mig smått ångest. Här följer tre sådana som jag har börjat prenumerera på relativt nyligen. Kanske hittar du en ny favorit? 
 
 
LINDSEYREM | Det är så knepigt att jag inte tipsat om den här bruden tidigare, hennes videor är så BRA! Hon delar min musiksmak och kommer med många bra tips på den fronten, jag älskar hennes klädstil och utöver detta är hon helt enkelt en sjukt vacker människa. Extratips: kolla in hennes instagram här! 
 
 
CONAN GRAY | Här har vi kungen av estetiskt vackra videor. Allt han filmar och redigerar är en fröjd för ögat. Sedan skadar det ju inte att han ritar, målar och skriver egna låtar också. Alla klipp på hans kanal kräver i princip att man gör sig en kopp te och kryper ner under en filt innan man klickar på play. Jag tar emot så mycket inspiration från allt han gör - fint, eller hur? 
 
 
MINNIE SMALL | Den här tjejen gör endast videor men fokus på konst. Alltifrån egna färdiga verk till påbörjade sketcher och ritövningar. Jag tyckte mycket om hennes videoserie "30 Ways To Fill A Sketchbook" för att få idéer på saker att öva på i sitt skissblock. Hon har även världens mest rogivande och sköna röst, jag har börjat spela hennes videor i bakgrunden medan jag gör annat som mysigt bakgrundsljud. 
 
Tipsa gärna mig om youtubers jag borde kolla in!
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.