Trettio timmar i huvudstaden

~
I torsdags packade jag och min rumskamrat Johanna varsitt handbagage och hoppade på ett flyg mot Stockholm.
 
 
Vi landade klockan två på Arlanda och åkte sedan en station för långt på tunnelbanan när vi skulle lämna våra väskor hos Johannas bror. Jag blev väldigt imponerad på oss när vi lyckades hitta till Södra Teatern utan större problem. 
 
 
(Anledningen till resan.)
 
 
Konserten var.. WOW. Mer än jag någonsin hade förväntat mig. Jag tror att publiken bestod av omkring tvåhundra människor? Vi stod tre meter från scenen. Allt kändes så genuint och avskalat. LANY var grymma live, Pauls röst är ju magisk. Jag dansade mig svettig och sjöng mig hes. 
 
 
På konserten bar jag den här mesh-toppen. Hoppas jag glittrade i rampljuset.
 
 
Dagen efter tog vi tunnelbanan in till centrum igen, irrade runt på Stockholms gator med hjälp av Google Maps, åt lunch på Sally Voltaire & Systrar innan klockan slog tjugoett och det var dags att boarda planet hem igen. 







Kommentarer
natalie

åh, så himla fint! älskar också hur du har lagt bilderna i det här inlägget!!

Svar: tack tack tack Natalie! ❤
Ida

2017-03-19 | 23:28:58
BLOG: http://nouw.com/natalieesseen
Jessica

Hoppas min hemstad treated you well! :)

Svar: åh ja, det gjorde den! blir bara mer och mer förälskad i stockholm varje gång jag är där :)
Ida

2017-03-20 | 13:46:24
BLOG: http://jessical.blo.gg/
Agnes

Åh, så himla roligt! Älskar sånna snabb-resor! :D

Svar: Ja, det är så sjukt enkelt när det bara tar en timma med flyg att ta sig till Stockholm härifrån ;)
Ida

2017-03-21 | 21:08:14
BLOG: http://agnesbjurek.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.