Nyfunna musikfavoriter | FEB -17

~
Oj oj vilken bra start på året i musikväg, har en massa favoriter som inte ens ryms i ett inlägg. Vill en lyssna in allt jag älskat kan en därför hitta min spotify-lista här. Nu kommer i alla fall sex av mina mest spelade melodier som gått på repeat i hörlurarna under hela februari. 
 
/ Good Girls | If You Got The Money | Radiolust | You & Me | Painting Greys | Stonecold /
 
Deppigt och mörkt, somrigt avslappnat, skränig hip hop - alla dessa kategorier verkar ha hittat plats bland detta urval. Kanske finns här något för alla. (Att inkludera Good Girls är ju egentligen fel eftersom den släpptes i fredags men jag har redan hunnit lyssna mig förälskad.)








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.