Inköp från bokrean

~
 
Ursäktar för en dimmig, suddig mobilbild och presenterar samtidigt här årets kap från bokrean. Brukar tycka att den är ganska överskattad och hittar sällan fler än ett köp men årets bokrea levererade måste jag säga. Två av böckerna förbeställde jag från Adlibris för att sedan fullständigt glömma bort att jag klickat hem dem. Det blev en fin överraskning när paketet damp ner i brevlådan.
 
- Elva dagar i Berlin av Håkan Nesser - "En saga för barn över arton år i Tage Danielssons och Astrid Lindgrens anda."
- När hundarna kommer av Jessica Schiefauer - "Jessica Schiefauers När hundarna kommer är en förtätad och aktuell berättelse om kärlek, besatthet och om våld."
- Good Girl av Mary Kubica - "En beroendeframkallande, otroligt spännande och stramt skriven thriller."
- Nortons filosofiska memoarer av Håkan Nesser - "En bok som passar såväl hundälskare som alla som någon gång funderat på hur våra mänskliga beteenden egentligen ter sig för en hund."
- Onanisterna av Patrik Lundberg - "Spänstig och humorladdad berättelse om samtiden."
 
Är lika delar häpen och stolt över det faktum att 4/5 böcker är skrivna av svenska författare. Har börjat med det nyligen - att konsumera mer svensk litteratur, musik och film. Det finns så mycket svenskt som är så himla bra bara.
 
Har du läst någon av böckerna? Vad tyckte du?  
 







Kommentarer
Angelina

Åh, fina böcker!!! Vill också köpa mer från bokrean..
Kolla min blogg förresten Ida haha. Den är lite ful och jag har typ en läsare, men då kan du bli min andra!! :DD

2017-03-05 | 15:47:36
BLOG: http://angelinas.blogg.se
Emelie Karlsson

Har inte läst någon av dessa! Tror nästan jag aldrig har läst en bok utav en svensk författare, kanske är dags nu!

2017-03-05 | 16:08:48
BLOG: http://fiktivaem.blogg.se/
Jessica

Jag har inte läst någon av böckerna, men jag ska verkligen kolla in dom!

2017-03-05 | 19:27:53
BLOG: http://jessical.blo.gg/
Patricia Nordh

Onanisterna gillade jag! Enkel & fin på något roligt sätt

Svar: Vad kul att du gillade den, blir nog nästa bok jag läser :)
Ida

2017-03-22 | 11:12:23
BLOG: http://superninja.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.