Två prisvärda favoriter

~
Två produkter jag har använt så mycket att jag snart måste köpa nya, båda råkar ha ett väldigt överkomligt pris dessutom. Snällt mot plånboken, det gillar vi!

 
Det nagellacket som nästan alltid pryder mina naglar är Rose Umber av H&M. Deras nya nagellack är fenomenala - bra utbud av nyanser, bred borste och lättarbetad formula som håller länge. Sedan en tid tillbaka har jag fastnat för mer neutrala färger och den här har blivit en favorit. 
 
Att köpa från Elf är lite hit or miss tycker jag. Vissa saker är jättebra och andra funkar inte alls. Jag är ändå helt okej med det på grund av det låga priset på deras produkter. Något jag älskar från Elfs sortiment är deras Matte Lip Color. Just den här färgen heter Praline och är en rödbrun nyans som passar perfekt till vardags. Jag har en förkärlek till matta läppar och ibland är det skönt att byta ut liquid lipsticks mot en gammal hederlig läppstiftformula.







Kommentarer
NICOLE

Jaa H&M's naglar är gryyymt bra! :)

2017-02-11 | 10:58:29
BLOG: http://nwistrand.forme.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.