Tre appar jag använder flitigt

~
 
Jag är ingen sådär jättenörd när det kommer till applikationer på mobilen men jag har vissa som jag använder mer ofta än andra. Här är tre sådana som är måsten för att hålla koll på min menstruation, mitt liv och mitt.. ja.. instagramflöde. (Alla är dessutom helt gratis!) 
 
 
UNUM
Om man är en helnörd när det gäller ens instagramfeed är den här appen perfekt. Du kan koppla din instagramprofil till den och få upp ditt flöde, sedan kan du ladda upp bilder i appen och förhandsgranska att bilderna passar in i ditt feed. Jag vet, lite over the top men himla användbart om man bryr sig alldeles för mycket om sin instagram.
 
Trello
Det här verktyget började jag använda i en kurs jag hade i skolan. Den är till för att på ett enkelt sätt organisera och planera sådant som måste göras och sådant som har gjorts. Användbart inom skoluppgifter, jobb och egna projekt. Använder den här just nu till mitt UF-företag. Älskar att man kan färgkoda, dela med andra och dra korten till nya kategorier på ett enkelt sätt. Appen finns som hemsida också, kolla in den här! 
 
Clue
Och till sist använder jag den här applikationen för att hålla reda på min menscykel. Det finns ju hundratals sådana här appar men jag gillar just Clue för att den är enkel och förstå och överblicka. Vill bara tillägga att nej - jag är inte inne på dag 84 av min cykel, har bara glömt att fylla i på ett tag hahah! 
 
Har du tips på en användbar app?
 
 
 
 
 







Kommentarer
Emelie

Roliga tips! Ska absolut kolla in Unum! :-)

2017-01-22 | 14:46:11
BLOG: http://emsan.webblogg.se/
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Clue är verkligen en bra app! :)

2017-01-22 | 15:31:48
BLOG: http://beattriicee.blogg.se/
Lisa

Tink! Super bra app för att snabbt få koll vad man spendera sina pengar. Med hjälp av denna app har jag lärt mig att spara pengar ist för att spendera allt på chailatte och smink ^^

Svar: Vilket bra tips, tack! Ska kolla in den direkt! :)
Ida

2017-01-23 | 00:28:41
BLOG: http://kyntaja.blogg.se
Jessica

Jag laddade ner UNUM och Trello direkt! Tack för tipsen! :)

Svar: Vad kul, hoppas du får användning av dem! :)
Ida

2017-02-07 | 08:44:14
BLOG: http://jessical.blo.gg/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.