Nya svarta ting

~
Det är back-to-school-season, inte för mig dock. Jag ska skippa plugget i ett år och jobba istället. Ändå har jag skaffat nya saker som passar bra till höstterminen, det kanske finns en del av mig som fortfarande inte har accepterat att jag inte ska läsa vidare direkt? 

 
Den här lilla miniryggsäcken! Hittade den i en påse här hemma med sådant som skulle säljas på loppis. Jag visade den för mamma med ett ansiktsuttryck som såg ut ungefär såhär: ???. Hon sa: Vill du ha den? Jag ba: !!! I och för sig inte optimal för skola med tanke på storleken men för mig som ska jobba rymmer den allt jag behöver. Och så är den väldigt söt. 
 
 
Ros-pinnen köpte jag på H&M's rea för typ 20 kronor?! Det medföljde två andra fula pins som jag slängde bort. Jag har även beställt hem ett sex-pack av mina favoritpennor från MUJI eftersom min i princip är slut och jag visste inte vad jag skulle ta mig till utan ett par backups. Toppen/braletten har ingenting med skola att göra men den är svart och passade bra in på bilden hahah.







Kommentarer
NICOLE

Men å så söt den var hihi :D Jag skippar också plugget nu, sååå skönt :)

2017-09-07 | 20:14:46
BLOG: http://nwistrand.forme.se
Emma Fernhagen

Åh vad fin, vilket kap för 20kr!

2017-09-12 | 16:08:29
BLOG: http://nouw.com/emmafernhagen

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.