Min nya favoritaccessoar

~
Femtiotalet är tillbaka! Jag har sett så många bära scarfar och bandanas i håret och runt halsen och det är så fint! Det känns som ett enkelt sätt att integrera lite färg i en outfit.
 
Den jag äger går i rödorange/ljusblått och är köpt på H&M, den passar väldigt bra färgmässigt till ljusa jeans. Jag har mest burit den som ett hårband till utsläppt hår men det finns ju oändliga möjligheter när det kommer till det. 
 
 
Fler fina sätt att bära en scarf på: runt halsen, runt handleden, runt vristen eller fastknuten på väskan. Sök upp mer inspiration på internet! Som sagt; möjligheterna är oändliga. 
 
 
Bildkällor: 1 / 2 / 3







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.