Hudvård från The Ordinary

~
För någon vecka sedan överväldigades jag av ett starkt behov av att internetshoppa, ni vet - så som det blir ibland. Helt plötsligt hade jag fyra olika paket påväg hem till mig. Ett av dem innehöll lite hudvård- och sminkprodukter från märket The Ordinary
 
 
Just det här märket ligger under företaget Deciem som på sin hemsida tilllhandahåller nio andra märken inom skönhet. Allt från proteinpulver och hårvård till smink och hudvård. Det som är så coolt med alla dessa märken är att de är genuina, transparenta och prisvärda. De är väldigt öppna med ingredienserna i deras produkter och varför dem är där. Det känns väldigt tryggt. Och nytt. Och intressant. 
 
Jag klickade hem en foundation (som är alldeles för ljus för mig just nu), en primer, en hyaluronic acid och en arganolja. Hela kalaset gick på 245 spänn, inklusive frakt. Har inte riktigt hunnit testa produkterna ordentligt än men jag kan ju komma med en liten uppdatering om ett par veckor. 







Kommentarer
Hanna

Åh åh åh vilken ha recensioner sen!! Är jättesugen på att själv beställa hem!

Svar: Då ser jag till att fixa det, hahah! :)
Ida

2017-08-04 | 22:14:01
BLOG: http://splinidora.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.