Sånt som är nytt och fint

~
Hej hopp. Idag tänkte jag att vi kunde titta på lite nya saker jag just införskaffat mig för vad slår egentligen materiell lycka? Svar: mycket lite. 
 
 
Ett par Mom Jeans har stått på inköpslistan länge. Jag tycker så mycket om passformen, väldigt 80's. Älskar också att dessa har en ojämn nederkant. Just precis de här jeansparet köpte jag från Boohoo (ser nu att jag missade ett O i bilden, orkar ej ändra hehehHär finns länk.
 
 
I födelesedagspresent önskade jag mig en aningen dyrare klocka, bara något av bättre kvalitet som håller längre. Jag fick ett presentkort och valde ut den här själv, hur fin?! Jag brukar vanligtvis dras till silversmycken med det var någonting med den här som jag fastande för. Hittar inte precis samma modell att länka men den kommer från Axcent of Scandinavia. 
 
 
OCH sist men inte minst t-shirten som jag broderade själv på. Hade sett en variant på Brandy Melville och tänkte: "Hur enkelt är inte det där att göra själv??" Så jag köpte lite broderitråd och testade. Det var inte svårt men tog mig en EVIGHET, ganska terapeutiskt dock. Hur som helst blev jag väldigt nöjd, vill brodera på allt nu. En DIY-beskrivning kommer upp på bloggen så småningom. 







Kommentarer
Jenny

åh vilka fina byxor, hur är storlekarna på tex jeansen på boohoo? är det som vanligt? :)

Svar: aa de är nog ganska som vanligt tror jag. dessa passade mig ovanligt bra, jag brukar vanligtvis ha lite problem med att hitta rätt storlek :)
Ida

2017-04-12 | 16:13:49
BLOG: http://jennykarlsson.beautyboulevard.se/
Theresia Sandahl

Åh, älskade verkligen jeansen på första bilden!!

2017-04-16 | 12:23:23
BLOG: http://sandahl.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.