Video // Hudvårdsrutin

~
En av mina favorit-videotyper på youtube är folks hudvårdsrutiner, är alltid på jakt efter nya och spännande produkter som kan bli min nästa favorit.
 
 
Jag nämner det inte i videon men vill bara säga att hudvårdsprodukter inte måste vara bra för att de är dyra, och de måste inte heller vara dåliga för att de är billiga. Det är olika för alla och det viktigaste är att köpa sådant som passar ens hudtyp. Anledningen till att jag tenderar att spendera lite mer pengar på dessa produkter är helt enkelt för att jag är väldigt intresserad av hudvård. 
 
 
Prenumerera på min youtubekanal här! :) 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.