TIPS | Ommwriter - bästa skrivprogrammet!

~
Det var någon dag härom veckan där alla mina lektioner under dagen blev flyttade eller inställda så det slutade med att jag aldrig ens gick till skolan den dagen. Utan mycket annat att göra såg jag till att bli av med lite pengar. Såklart. Välspenderade pengar ändå när de går till att köpa världens bästa skrivprogram?!
 
 
Tror att jag hörde om det här först på Amandas blogg för riktigt länge sedan och det har sedan dess legat på någon mental att-köpa-lista i mitt bakhuvud. Väldigt trevligt är att Ommwriter inte har ett fast pris utan man ger vad man känner för. Jag gav 6 dollar vilket är ungefär 50 kronor. 
 
Det som är så speciellt med det här programmet är att alla störningsmoment försvinner när du sätter dig ner för att skriva. Vare sig det handlar om ett blogginlägg, skolprojekt eller när jag bara vill skriva blir jag alltid störd av alla funktioner och verktyg runt omkring. Ommwriter täcker hela skärmen med en simpel bakgrund, förser dig med mysig bakgrundsmusik och låter dig bara skriva. 
 
 
Det finns ett par grundläggande funktioner där du kan välja mellan ett antal bakgrunder, bakgrundsljud och typsnitt. Använder seriöst det här programmet hela tiden, bästa spenderade femtio kronorna på väldigt länge! 
 







Kommentarer
Emelie Karlsson

Åh dystopi! Jag ska skriva mitt gymnasiearbete om dystopi!

Svar: Nej vad kuul! älskar genren dystopi! :)
Ida

2016-09-10 | 15:05:24
BLOG: http://fiktivaem.blogg.se/
Johanna

nice!

2016-09-14 | 19:21:37
BLOG: http://www.jojosmind.blogg.se
Julia

Ida hur skulle jag klara mig utan alla dina superbra tips???

Svar: JULIA jag vet inte?! Men jag ska aldrig sluta tipsa ;))) <3
Ida

2016-09-18 | 19:23:39
BLOG: http://juliahw.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.