Musikfavoriter | Augusti 2016

~
 
Augusti har varit bästa musik-upptäckar-månaden för mig. Jag fullkomligt älskar spotifys funktion "discover weekly" där låtarna som hamnar i den listan baseras på det du brukar lyssna på, har hittat så många nya artister! Egentligen tänker jag att den sista låten inte riktigt borde räknas eftersom jag hittade den alldeles mot slutet av Augusti, men jag vill tipsa om den ändå. 
 
Kan ni förresten fatta att sommaren är över på riktigt nu? Inte jag. Samtidigt är jag sjukt taggad på hösten och allt den kommer med. Tända ljus, regnoväder och tjocka halsdukar? - Yes pls!
 
 
 
Vill du lyssna på mer? - Här är min Spotifylista :) 







Kommentarer
Johanna

nice!

2016-09-03 | 22:51:33
BLOG: http://www.jojosmind.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.