Min senaste besatthet

~
Jag fullkomligt älskar att nittiotalet är tillbaka i mordevärlden, hakar på allt från chokers till linnen över t-shirts och nu även min senaste besatthet - pins och broscher. Tycker det är så snyggt att sätta på jackan eller väskan eller kepsen eller var man vill. 
 
 
Dessa tre sitter på min jeansjacka just nu, alla är hemklickade från ASOS. Den lilla mopsen är från märket Jolly Awesome som har sååå mycket andra söta grejer. Rosen och månen kommer från ett multipack med lite andra pins från ASOS egna märke. 
 
 
Här hittar du mopsen från Jolly Awesome, här finns ASOS pinpaket #1 och pinpaket #2.
 
Mina senaste badges till samlingen fick jag av min rumskompis Johanna som var i London nyss. En är från Shakespeare och den andra från Wicked. Min lilla samling växer sakta men säkert. 
 
 
Vad tycker ni om pins och broscher? 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.