En livstidsförbrukning av bars (typ)

~
Jag är fullkomligt besatt av bars till frukost, mellanmål eller kvällssnacks. Det är den perfekta räddningen att hitta i väskan när magen börjar kurra (iaf för någon som är livrädd för att gå hungrig). Jag har dock insett att goda bars är dyra och särskilt om man köper dem en och en. Därför lade jag en stor beställning för ett par veckor sedan och igår hämtade jag ut ett paket med en maaassa bars. 
 
 
Jag beställde mitt från sidan Nu3.se som jag hittade efter lite googlande. De har riktigt bra priser och verkar alltid ha aktiva rabatter. Jag klickade mest hem test-paket så att jag kan prova flera smaker från olika märken. Det fick bli lite från bl.a. Nakd och GetRaw och Clif Bar. Det sistnämnda är jag extra intresserad av att testa, har hört mycket bra om dem. 
 
Jag rekommenderar i alla fall starkt att beställa hem en massa bars på samma gång såhär, du sparar så mycket pengar! När jag hade gjort matten visade det sig att jag betalade 16 kronor för varje bar - så värt! 







Kommentarer
Johanna

nice!

2016-10-01 | 18:14:21
BLOG: http://www.jojosmind.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.