Charmen med kontaktplast

~
 
När jag besökte Panduro senast snubblade jag över en rulle kontaktplast i marmor och det åkte med mig hem. Jag är liksom alla andra besatt av marmor och har en tendens att köpa allt med det mönstret. Hittills har jag klätt en box, en anteckningsbok, en penna och mer lär det bli. Har sett att folk klär om hela möbler med det här, det vill jag testa!
 
Jag såg nu att de har kontaktplast i svart och grå marmor också. Jag köpte som sagt mitt på Panduro men gissar att efter lite googling hittar man nog likadant för en bråkdel av pengarna. 
 
Så jag ville bara tipsa om det. Kontaktplast för den som billigt och enkelt vill göra om lite i sitt rum. 







Kommentarer
Johanna

smidigt!

Svar: Supersmidigt verkligen! ;)
Ida

2016-09-17 | 15:46:42
BLOG: http://www.jojosmind.blogg.se
Jessica

Jag har också köpt sån kontaktplast! Hittills har jag bara gjort en fotobakgrund, men har en hel del kvar så det blir säkert något mer ;)

Svar: Åh fotobakgrund, smart! :)
Ida

2016-09-18 | 13:51:11
BLOG: http://jessical.blo.gg/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.