På min inköpslista just nu

~
Såhär lagom till att en egentligen borde börja fundera på julklappar skriver jag ihop en inköpslista till mig själv. Det här är sådant som legat i bakhuvudet och tryckt i väntan på att jag ska spendera lite pengar.
 
> Circle Buckle Belt från ASOS // Det är ju så moderiktigt just nu med cirklar på bälten och chokers och i håret och överallt. Det gläder verkligen mig, jag tycker att en cirkel är så minimalistiskt och fint. Jag har spanat efter ett tjockare bälte med en cirkel som spänne. Helst skulle den vara svart med den här kamelbruna varianten i mocka är ju väldigt tjusig den också. 
 
> Armbandsur från H&M // Jag har aldrig riktigt varit den som använder mig av armbandsur men inser ju hur sjukt snyggt det ser ut matchat med en fluffig hösttröja. Jag vill alltså ha en alldeles enbart för syns skull och inte över huvud taget för funktionaliteten och därför tror jag att den här från H&M fungerar finfint. 
 
> Skinny Brush Mascara från Eyeko // Nu är det såhär att jag springer och köper nya mascaror hela tiden för INGEN funkar för mig? Antingen är de för klumpiga eller för mesiga eller så ligger allt under ögat i slutet av dagen. Jag fattar inte. Inte ens mina gamla all-time-favoriter blir bra. Har hört bra saker om den här från Eyeko men jag vet inte. SNÄLLA NÅGON HJÄLP. Tack. 
 
> Doftljus från L:A Bruket & Rituals // Hösten är sedan länge här och vintern knackar snart på så doftljus är ju givet. Jag hade en period för ungefär två år sedan då jag köpte alldeles för många doftljus. Nu har den högen förbrukats så det är väl dags igen. Just dessa ljus ska dofta grapefrukt och sacred fire(!). JA jag vill att mitt rum luktar helig eld. 
 
Förutom det här och julklappar ska det ju också finnas pengar till en hel bil. Ja, mina inbillade nödvändigheter är väl inte sådär väldigt plånboksvänligt.
 
(Vet ni förresten hur kul det var att pyssla ihop det där kollaget? Svar: JÄTTEKUL. Det var längesedan sist)







Kommentarer
Maria at Inredningsvis

Sjukt classy klocka och ljus :)

Idag har jag skräck halloween snacks på bloggen:)

Ha en fin vecka!

LOVE Maria


WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.