New In | 2 x NYX / Stone Fox & Embellishment

~
Jag skulle säga att 80 procent att alla mina läpprodukter kommer från NYX. Anledningen till det är helt enkelt att jag tycker om deras breda sortiment, låga pris och höga kvalitét. Här är två nya flytande läppstift som jag suktat efter länge. 
 
 
Den här lila-aktiga, kalla nyansen kommer från Lingerie-serien och heter Embellishment. Visst är den fin? En aning svår att applicera dock, den är ganska tjock och trögflytande i konsistensen. Ännu svårare är den att ta bort. Vill man inte skrubba bort sina läppar måste man nästan använda en oljebaserad remover. Men det är värt det, den är ju så fin.
 
 
Läppstiften från Lingerie-serien är defenitivt mer av "riktiga" liquid lipstick än de från Liquid Suede-serien. De torkar mer matt och blir inte lika klibbiga på läpparna. Märker däremot ingen jättestor skillnad i hållbarhet. 
 
 
Stone Fox är en grå/blå-färg. Upptäckte när jag applicerade läppstiftet för första gången att den matchar mina ögon heheh ;) Jag vet inte, tycker bara den är så cool! Waow. Har däremot inte lämnat dörren med det här läppstiftet på läpparna än, färgen är ju ett sådant statement i sig självt att jag har lite svårt att matcha den. 
 
 







Kommentarer
Annsofie

Jätte fint!!! :D

2016-10-31 | 14:14:14
BLOG: http://annsoh.blogg.se
elin stridh

coolt :D

2016-10-31 | 22:02:56
BLOG: http://elincecilia.com/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.