Å du fagra, välskapta, sköna tröja

~
 
Vilken titel huh? Väldigt sann dock. I förra inlägget visade jag saker som sedan länge legat på min mentala inköpslista och det här är något jag tidigare har fått kryssa av den listan. Så basic egentligen men precis som jag har letat efter. En grå, stickad tröja med hög krage (inte riktigt polo med ändå höög) och breda ärmar. Exaxt en sådan hittade jag på Monki och nu är den min. 
 
 
Tänkte bara tipsa om den ifall det finns någon därute som letat efter en likadan. Ur welcome. (Kostade 250 riksdaler och finns att kika på här)







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.