När nytt blir till nytt

~
 
Hej hopp! Mitt bland vintermörkret och bristen på inspiration kikar jag in här med ett nytt inlägg. Det är nämligen så att jag nyligen lade en stor beställning på Lager 157 på grund av deras läskigt låga priser. Bland annat klickade jag hem den här jeanskjolen som nådde ner till just ovanför knäna innan jag klippte till den. 
 
 
Tänkte bara tipsa om att kjolen just nu är på rea för 50kr så det är ett riktigt kap för den som varit på jakt efter en. Jag klippte av 15cm på min och lämnade kanten som den var eftersom jag vill ha det där slitna utseendet. 
 
 
| Kjol - Lager157 | Tröja - Monki | Skärp - H&M | Klocka - Fyndiq |







Kommentarer
josephine Asplund

Har du haft en bra och härlig vecka? Är det bara jag eller går tiden super snabbt nuförtiden????? Ha en fin kväll! Kram<333

2016-11-25 | 16:28:12
BLOG: http://josephineslifee.blogg.se/
Emelie Karlsson

Ooh, blir det haul på youtuben?? :D

Svar: åhh veeet inte ;/ Tänker att hauls är lite uttjatat och att det är ingen som vill se det längre? jag vet inte.. vi får se, kanske gör det ändå ;D
Ida

2016-11-25 | 17:21:21
BLOG: http://fiktivaem.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.