NYX Full Throttle Eye Look

~
Jag är fullkomligt förälskad i min nya ögonskuggspalett från NYX. Nyanserna är precis i min smak - varma och röda/orangea. Ser väldigt bra ut med blå ögon :) Läppstiftet är också to-die-for, jag är kär.
 

Ögonskugga: NYX Full Throttle Quad 'Color Riot' | Läppar: NYX Liquid Suede 'Sandstorm'

 
För första gången på länge valde jag att inte använda lösögonfransar och eyeliner. Jag ville att ögonskuggan skulle stå i fokus i den här looken. Jag körde därför på ett lager mascara istället. 
 
 
» Videon jag filmade på den här sminkningen kommer upp på torsdag eller fredag, håll utkik! 







Kommentarer
matilda ♥

Så himla fint!!

2016-05-31 | 17:19:58
BLOG: http://nouw.com/matildardn

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.