För lockar som håller hela dagen

~
Hej hopp, tänkte bara kika in här en liten snabbis och tipsa er om en ny produkt som jag numera inte klarar mig utan. Mitt hår är tjockt, tungt, platt och hopplöst när det kommer till att locka det. Det spelar ingen roll om jag sprayar ett kilo hårspray i det, lockarna är ändå spårlöst borta efter en timma.
 
- Ända fram tills nu. Jag frågade nämligen min frisör om det här och hon tipsade om en produkt från märket Sebastian som heter Shine Define. Jag sprayar det i håret innan och efter jag lockar det och frisyren håller hela dagen! Jag brukar till och med få andradags-lockar. Så, om du har samma problem som jag - kolla in den här produkten. 
 
 
För er som undrar - ja, det gör ditt hår hårt och stelt, men jag har personligen inga problem med det. Jag köpte min från Lyko.se, här. (OCH, superINTE sponsrat inlägg, I wish..)







Kommentarer
Jessica

Jag har haft samma problem som du med lockar, de har ju varit borta direkt. Men jag har köpt en ny locktång som var lite dyrare och det tycker jag gjorde den stora skillnaden! Nu håller lockarna sig fina hela dagen och oftast har jag lite lockigt även dagen efter :D

Svar: Åh ja, jag tror på att mycket har att göra med vilken prisklass det är på tången. Jag märker genast skillnad när jag använder en budgetvariant framför de lite dyrare (:
Ida

2016-05-18 | 14:09:27
BLOG: http://jessical.blo.gg/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.