Hand lettering

~
Ett av mina mål den här veckan var ju att göra en 'hand-lettering' varje dag. Det gick inte så bra med det, blev endast fyra stycken. Får testa under påsklovet i stället då en har mer tid. Här är i alla fall en av de jag gjorde. 'Jesus Christ, don't be kind to it' kommer från låten It Will Come Back av Hozier. Det fick bli ett litet monster också. Jag har upptäckt att jag gillar att rita monster, helst håriga sådana. 

- Bilden är tagen från min Instagram, följ mig gärna där!
 







Kommentarer
Jessica

Jag har börjat med en bullet journal och kollat på massor av youtube-videos om det (som alltid när jag hittar något nytt). I samband med det hittade jag även videos med hand lettering, så nu är jag intresserad av att testa! Känner också att det är svårt att ha tid med det när det är skola, men kanske också ska försöka till påsk :) (men det blir nästan stressigt med allt jag vill göra under påskveckan haha)

2016-03-20 | 18:47:44
BLOG: http://jessical.blo.gg/
Lili

Väldigt snyggt, kul att du testade!

2016-04-02 | 19:02:57
BLOG: http://zilverka.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.