Sommarläsning

~
På sommaren när man har tid över blir det extra mycket läsning för min del. Jag planerar att läsa så många böcker som möjligt på min to-be-read-lista på Goodreads innan skolan börjar igen i augusti. Här är två böcker som ligger högst upp på den listan efter boken jag läser just nu.
 
Shadow and Bone har jag hört så mycket bra om på både youtube och goodreads, jag är så taggad på den! Pride and Prejudice försökte jag läsa i nian men jag hade svårt att hänga med. Nu när min engelska är lite bättre ska jag ge den en andra chans. Jag älskar ju storyn så mycket och filmatiseringen med Keira Knightly är en av mina favoritfilmer. 
 
 
Vilka böcker planerar du att läsa i sommar?
Jag vill gärna veta så att jag kan hitta ännu fler böcker att lägga till på min lista! 







Kommentarer
Emelie Karlsson

Din blogg är så härlig!! Jag hade ungefär 30 böcker på min TBR till sommaren - men nu har jag inte läst något alls! Fastnade mitt i en bok och har inte läst sen dess. Men ska i alla fall försöka ta mig igenom hela Clockwork och Mortal Instruments, ett par Morgan Matson böcker och kanske någon stand-alone!

Svar: Tack så hemskt mycket, Emelie! Vad roligt att du vill läsa så många böcker i sommar, tråkigt bara att du sitter fast :/ Mortal Instruments är bäst!! Kramar <3
Ida

2016-07-10 | 18:02:16
BLOG: http://fiktivaem.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.