Hitta festivalen som passar dig bäst

~
Vi befinner oss i festivaltider mina vänner! Själv kommer jag tyvärr inte ha chans att besöka någon i år, men hade jag haft tid hade jag inte tvekat. Jag vill tipsa om att Zmarta har tagit fram ett festivalindex där du kan jämföra priser och längder på sommarens festivaler för att hitta den mest prisvärda. Du kan också välja att svara på ett par frågor där indexet plockar fram festivalen som passar dig bäst baserat på dina svar. Klicka här för att komma till Zmarta festivalindex! 
 
 
Jag tycker det här är ett så smart och roligt sätt att jämföra sommarens festivaler. Om jag hade besökt en festival i sommar skulle jag utan tvekan ha använt mig av det här indexet. 
 
 
 
 







Kommentarer
Julia HW

Åh vad bra tips ju!!! Detta måste jag ju kolla in!

Svar: <33
Ida

2016-06-24 | 11:31:29
BLOG: http://juliahw.blogg.se/
Natalie Honkonen

Jag har inte heller chans att besöka någon festival i år men ååh vad det skulle vara kul!

Svar: åhh, vi får satsa på sommaren 2017 istället ;)
Ida

2016-06-25 | 14:40:22
BLOG: http://nouw.com/nataliehonkonen

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.