And I'll Use You As A Focal Point

~
Sanningen är att sådana här musik-tips-inlägg kommer i brist på annat. Men det gör väl ingenting? Själv älskar jag att upptäcka nya låtar. Om du har musiktips till mig, lämna en kommentar ↓
 
Så förutom bloggtorkan är allt annat väldigt bra just nu. I morgon är det skolavslutning och mitt sista sommarlov börjar, jag håller på att planera en Greklandresa med en kompis och förhoppningsvis tar jag körkortet i slutet av sommaren! 
 
 
/ Shoffy - "We Had It All" | Bryce Fox - "Voodoo" | Bishop Briggs - "The Way I Do" | Amber Run - "I Found" / 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.