5 kanaler jag följer på youtube

~
Usch vad det har varit tomt och fjuttigt med aktivitet här på senare tider. Men från och med nu blir det ändring på det! Jag känner att inspirationen är tillbaka och jag har börjat planera mina blogginlägg igen så förhoppningsvis är jag tillbaka på ett inlägg varannan dag snart.
 
Idag hade jag tänkt göra ett inlägg om några jag följer på youtube - mina favoriter. Jag försökte välja ut lite mindre youtubers som inte alltför många känner till och även plocka ut från olika kategorier. 
 
» plantbasedjudy | Jag hittade den här tjejen för ett par månader sedan och är så glad över det! Med en superhärlig personlighet delar hon med sig av veganska recept och videos där hon sitter ner och bara pratar eller där hon tar med tittaren under en hel dag. Det jag älskar med hennes kanal är hur estetiskt tillfredsställande hennes redigering är, så sjukt snygga videos! 
 
» vagabondyouth | Om du letar efter mode och lookbooks tycker jag att du borde kolla in Amys youtubekanal. Hon har drömgarderoben där minimalisitskt blandas med bohemiskt och den stilen går även ut över redigeringen av hennes videos. Blir alltid lika glad när jag ser att hon har laddat upp en ny video.

» casey neistat | Okej, den här snubben känner du nog till. Han tillhör inte 'mindre-youtubers-kategorin'. Om du inte redan tittar på vloggarna han lägger upp varje dag - vad väntar du på? Jag älskar det råa och det simpla i stilen på hans filmer. Jag tror på riktigt inte att jag har missat att se en enda vlogg sedan jag hittade honom för över ett år sedan(!)
 
» thesorrygirls | För den som är sugen på att pyssla eller bara att titta på när någon annan gör det tycker jag att den ska besöka de här två tjejernas kanal. De har DIYs som man faktiskt vill använda - trendiga, minimaltistiska och aningen tumblr-inspirerade. Jag uppskattar också att de gör sina saker från grunden. Vill du ha ett terrarium för kaktusar så visar de dig hur du gör själva terrariumet av glas. Så mycket inspiration i deras videos!

» mariah leonard | Känner att jag också måste slänga in en youtuber som pratar om smink och skönhet. Där är Mariah en favorit för mig. Jag tycker att hon har informativa och straight-to-the-point videos med hjälpfulla recensioner och massor av swatches. Hon är dessutom skitsnygg och sjukt duktig på det hon pratar om. En av de få 'makep-gurus' som jag faktiskt litar på när det kommer till produkt-recensioner. 
 
Hoppas nu att någon hittade en ny youtuber att prenumerera på! Jag följer ju över 200 kanaler på youtube så jag tänkte att jag kunde göra en serie av det här där jag plockar ut mina favoriter, om det är någon som är intresserad av fler sådana här inlägg? 







Kommentarer
Daniella 🌙

Ja det hade varit kul med mer tips!

2016-06-19 | 19:02:24
BLOG: http://vapenbroder.blogg.se/
natalia

Jag har faktiskt aldrig kollat på någon av dem haha :) Jag som trodde jag hade koll på alla ;)
Men ska kika in på dem :)

Tack för tipsen :D

Svar: Vad kul att jag kunde komma med något nytt för dig! :)
Ida

2016-06-21 | 14:30:07
BLOG: http://nouw.com/nattis
Jessica

Casey Neistat är verkligen en av mina favoriter också! :) Annars följer jag ingen av de andra...

Svar: Jag visst är Casey underbar? Om jag var du skulle jag titta in de andra också, de är verkligen mina absoluta favoriter :p <3
Ida

2016-06-21 | 17:15:40
BLOG: http://jessical.blo.gg/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.