Quay Australia 'Asha'

~
 
Har väldigt länge funderat på att investera i ett par aningen dyrare solglasögon då jag tidigare endast ägt plastiga varianter från H&M. Jag har också varit sugen på något från märket Quay eftersom de har riktigt snygga brillor. Efter lite beslutsångest bestämde jag mig för modellen "Asha".
 
 
Var faktiskt lite nervös när jag hade klickat hem dem då jag tycker att det är så himla svårt att hitta solglasögon som passar. Jag blev dock inte besviken, det sitter superbra och jag tycker de är så sjukt snygga! De finns att hitta på flera olika sidor men jag beställde mina från Nelly.com. 






Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.