Klädinspiration för sommaren 2016

~
Det är väl inte bara jag som surfar runt på klädsajter, lägger produkter i kundvagnen, tittar på totalsumman, skakar på huvudet och sedan stänger ner sidan utan att köpa någonting? Det är lite som att fönstershoppa. Här kommer ett gammalt hederligt kollage med plagg perfekta för sommaren som jag har hittat på Monki, Nelly och Esprit när jag har "fönstershoppat" på internet. 
 
 
// ONE - Esprit // TWO - Monki // THREE - Esprit // FOUR - Esprit // FIVE - Nelly.com // SIX - Esprit // SEVEN - Monki // EIGHT - Nelly.com //
 
Jag vill bara gå omkring i sköna klänningar och vida kjolar hela sommaren! Verkar också som att det är något med mig och denim just nu? Bodyconklänningen tänker jag skulle passa för att gå ut och äta, tänk en tunnare beige kappa till den, yes pls. Nummer åtta är en sådan där härlig t-shirtklänning som passar lika bra till en vardagsoutfit med en jeansjacka som att sova i. Man vet att det plagg är beskvämt när man gärna sover i det. 
 
Tänker också att plagg nummer fyra och sju skulle passa bra tillsammans som någonting att dra över badkläderna när man lämnar stranden, åh jag blir så taggad på semester och sol och bad nu! 
 
Jeanskjolen från Monki och bikinin från Esprit funderar jag seriöst på att klicka hem, speciellt bikninin då jag faktiskt behöver en ny. Kjolar badar jag ju nästan i här hemma, men det har i och för sig aldrig hindrat mig ;) Är för övrigt så himla glad att hängslen är inne igen, äger ett par hängselshorts i vitt och är helt besatt av dem, tycker verkligen det är skitsnyggt. Vad tycker ni om hängslen, yah or nah? 
 
Något i kollaget som lockar extra mycket?
 
 
 
 







Kommentarer
Louise

Så mycket fint! :)

2016-07-08 | 15:27:31
BLOG: http://louiseamanda.se
CAMILLAESI

jeans klänningen var super fin :)

Svar: Jaa gillade den också!
Ida

2016-07-09 | 01:05:09
BLOG: http://camillaesi.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.