Jag är upptagen med sommar

~
Här har det stått tomt i nästan en vecka medan jag har badat, solat, läst bra böcker och ätit söta saker. Det är inte det att jag inte har inlägg planerade, det har jag sett till, men att skriva och publicera inläggen har det tydligen inte funnits tid över till att göra. Jag läser just nu The Danish Girl, har endast hunnit tre kapitel in och vet redan att den är ett mästerverk. 
 
 
Inlägg som ligger och väntar på att bli skrivna ska jag ta itu med idag, så vänta er en bättre uppdatering kommande veckor (usch varför lovar jag sådant här för??) Jag håller också på att spela in en video under vår semester, ett par snuttar av olika saker vi gör som ska redigeras ihop någon gång. Mest är den väl till som minnen till familjen men jag funderar på att lägga upp den på youtube också, det blir som en liten vlogg ungefär. 







Kommentarer
Zyllah

The Danish Girl, jag trodde det bara var en film. Den ska jag nog skriva upp på min läslista right away, var den bra? <3

Svar: Har som sagt bara hunnit ett par kapitel in i boken men jag älskar den redan. Rekommenderar verkligen! ;) <3
Ida

2016-07-29 | 21:13:05
BLOG: http://zyllah.com/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.