Hudvård från Dirty Works och Mario Badescu

~
Jag har alltid varit rätt så likgiltig när det kommer till min hudvård och använt det som går att köpa i vanliga mataffärer. Inte för att de produkterna inte har fungerat bra men vid årsskiftet bestämde jag mig för att satsa mer på min hy och investera i lite dyrare produkter. 
 
För någon vecka sedan tog min dagkräm ut och jag började leta efter en ny. Jag klickade hem Dirty Works Miracle Cream då jag hört mycket bra om den, som väntat blev det dock ett par fler produkter som hamnade i varukorgen..
 
 
Det blev fyra produkter från märket Mario Badescu. Jag har hittills testat deras Silver Powder som ska förebygga pormaskar och även deras Hyalaronic Day Cream som är en ganska tjock dagkräm. Jag har inte hunnit testa något nog mycket för att säga så mycket om dem, men jag skulle kunna komma tillbaka med en recension om ett par veckor. 
 
 
Jag vet inte vad det är med mig men jag köper så himla mycket hudvård just nu, jag verkar aldrig få nog hahah! 
 






Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.